پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 9 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۱۶:۰۳

تدوام صادرات محمولات سنگ گچ از مجتمع بندری امام خمینی

باشگاه خبری فراساحل: به دنبال اتخاذ تمهیدات تشویقی برای صادرکنندگان و صاحبان کالا با هدف تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال، بارگیری دومین محموله ی صادراتی سنگ گچ در مجتمع بندری امام خمینی(ره) به وزن ۵۶ هزار تن انجام گردید. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به رضایت صاحبان کالا از تدوام خدمات و تمهیدات عملیاتی به کار گرفته شده در مجتمع بندری امام خمینی(ره) و به منظور تقویت روند صادرات کالا از این بندر، محموله ی دوم سنگ گچ با بهره گیری از باکت مکانیکی بارگیری شد.

گرایلو در ادامه افزود: برخورداری این مجتمع بندری از محوطه های وسیع دپوی کالا، تجهیزات مناسب بارگیری و همچنین عمق مناسب اسکله ها با ظرفیت بالا برای پذیرش شناورهای با ابعاد بزرگ، موجب استقبال روزافزون صاحبان کالا از این بندر بزرگ تجاری برای تدوام صادرات کالاهای معدنی گردیده است. وی در تشریح مزایای افزایش بارگیری مواد معدنی از مجتمع بندری امام خمینی(ره) بیان داشت: ادامه ی روند بارگیری مواد معدنی از جمله سنگ گچ از این بندر موجب افزایش حجم تولیدات آماده ی صادرات گردیده و علاوه بر تشویق صاحبان کالا به صادرات، فرصت های اشتغال و درآمدزایی بیشتری را برای بازرگانی منطقه فراهم می سازد.

معاون دریایی و بندری با اشاره به دسترسی این مجتمع بزرگ بندری به آزادراه ها و جاده های مواصلاتی و همچنین راه آهن سراسری و تجربه ی کافی در بارگیری انواع مصالح ساختمانی و مواد معدنی؛ روند بارگیری این نوع کالا از بندرامام خمینی(ره)را بسیار مطلوب و رو به رشد عنوان کرد.



  کد خبر : 3537
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :